Thursday, 2 June 2011

Petang 1 Jun

Seawal 5 petang, nurul dah keluar pun dari opis... Arini bos x masuk... officemate nurul sumer bersiap sedia nak cabut tepat jam 5... Bestnya kalau hari2 camni... hehehe... Jalan pun lengang jer... Sampai kat rumah, bukak jer muka pintu, baby Aisy mulalah buat rengek2 manja dia... Nak curut dia lah tu, biarpun baru jer lepas minum susu tadi... Yang Damia n Sofia jerit2 datang kat mama dia... macam lama jer x jumpa, padahal 8 jam jer mamanya pi opis...

Baby intai2 mama yer...
Sampai hari ni, dah nak masuk 9 bulan ler baby Aisy breastfeed... alhamdulillah... kalau bleh, nurul nak bg susu ekslusif ni sampai 2 tahun atau lebih... Cam Damia sempat 7 bulan jer... Sofia lama ckit, setahun 7 bulan.

Tengok tu, lepas menyusu baby dah tak kisah dah... mama pun bleh buat keje lain.
Jom intai dapur lak, nak buat aper ptg ni yer.........

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...